pushups

Workout of the week #101

Het is tijd voor een nieuwe workout of the week. met de kerstdagen achter ons en nieuwjaar nog te gaan doen we een pittige workout.

De workout

Deze week doen we squats, push-ups en burpees. in het kader van nieuwjaar en aftellen beginnen we met 10 herhalingen en tellen af naar nul.

Herhalingen 10-9-8-7-6-5-4-3-2-1-0
  • Squats
  • Push-ups
  • Burpees

Let op: als beginner doe je alleen squats en push-ups. De push-ups mag je op je knie?n doen als je ze nog niet goed uit kunt voeren. Let hierbij extra goed op je hartslag en ademhaling.

Instructies

Omdat het belangrijk is dat je de oefeningen goed uitvoert hebben wij hieronder een instructievideo. Let goed op het correct uitvoeren van de oefening. Hiermee voorkom je blessures!

Squats

Push-ups

Burpees


Voor een goed herstel na de workout neem je een eiwitshake. Je kunt ze gemakkelijk bestellen bij Body & Fit Shop

We horen graag hoe jij de workout hebt gedaan. Laat je tijd achter in de reacties.

Volgende week plaatsen we de volgende workout online. Hou de site dus goed in de gaten.

Veel succes!

Over de auteur

Erhan Toz

Sport freak in hart en nieren. Inmiddels een van de meest fanatieke sporters van de groep. Next challenge: Kwart triathlon!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.