situps

Workout of the week #99

Het is tijd voor een nieuwe workout of the week.

De workout

Deze week werken we aan onze core. We doen een minuut lang zoveel mogelijk sit-ups en onderbreken de sit-ups met 1 minuut plank. Vervolgens nemen we 1 minuut rust. Dit doen we 5 rondes.

5 rondes

  • Minuut 1: Sit-ups
  • Minuut 2: Plank
  • Minuut 3: Rust

Let op: als beginner doe je dezelfde workout maar let extra goed op je hartslag en ademhaling. Als beginner neem je rustig de tijd om de oefeningen goed uit te voeren en focus je minder op snelheid.

Instructies

Omdat het belangrijk is dat je de oefeningen goed uitvoert hebben wij hieronder een instructievideo. Let goed op het correct uitvoeren van de oefening. Hiermee voorkom je blessures!

Sit-ups

Plank


Voor een goed herstel na de workout neem je een eiwitshake. Je kunt ze gemakkelijk bestellen bij Body & Fit Shop

We horen graag hoe jij de workout hebt gedaan. Laat je aantal herhalingen (sit-ups) achter in de reacties.

Volgende week plaatsen we de volgende workout online. Hou de site dus goed in de gaten.

Veel succes!

Over de auteur

Erhan Toz

Sport freak in hart en nieren. Inmiddels een van de meest fanatieke sporters van de groep. Next challenge: Kwart triathlon!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.