hardlopen

Workout of the week #96

Het is tijd voor een nieuwe workout of the week.

De workout

Deze week gaan we hardlopen waarbij we 5 maal 5 minuten gaan rennen met steeds 3 minuten rust tussen iedere ronde. TIjdens de 3 minuten neem je de tijd om rustig bij te komen. Blijf wel rustig bewegen zodat je niet teveel afkoelt.

5 rondes

  • 5 minuten hardlopen
  • 3 minuten rust

Let op: als beginner doe je in plaats van 5 rondes 3 rondes en let hierbij erg goed op je snelheid en hartslag. Als je merkt dat je moeite hebt met 5 minuten achter elkaar hardlopen dan mag je tussentijds rust nemen.

Instructies

Omdat het belangrijk is dat je de oefeningen goed uitvoert hebben wij hieronder een instructievideo. Let goed op het correct uitvoeren van de oefening. Hiermee voorkom je blessures!

Warming up Hardlopen


Voor een goed herstel na de workout neem je een eiwitshake. Je kunt ze gemakkelijk bestellen bij Body & Fit Shop

We horen graag hoe je workout is gegaan. Laat je afstand achter in de reacties.

Volgende week plaatsen we de volgende workout online. Hou de site dus goed in de gaten.

Veel succes!

Over de auteur

Erhan Toz

Sport freak in hart en nieren. Inmiddels een van de meest fanatieke sporters van de groep. Next challenge: Kwart triathlon!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *