double-unders

Workout of the week #95

Het is tijd voor een nieuwe workout of the week.

De workout

Deze week gaan we drie rondes touwtje springen afwisselen met squaten en push-ups.

3 rondes

  • 100 double-unders
  • 50 squats
  • 25 push-ups

Let op: als beginner doe je 1 ronde in plaats van 3. Let hierbij goed op je ademhaling en je hartslag. Als je geen double unders kunt doen dan doe je 200 singles.

Instructies

Omdat het belangrijk is dat je de oefeningen goed uitvoert hebben wij hieronder een instructievideo. Let goed op het correct uitvoeren van de oefening. Hiermee voorkom je blessures!

Touwtjespringen

Mocht je nog geen touwtje hebben dan kun je deze hier hier aanschaffen.

Squats

Push-ups


Voor een goed herstel na de workout neem je een eiwitshake. Je kunt ze gemakkelijk bestellen bij Body & Fit Shop

We horen graag hoe je workout is gegaan. Laat je aantal herhalingen achter in de reacties.

Volgende week plaatsen we de volgende workout online. Hou de site dus goed in de gaten.

Veel succes!

Over de auteur

Erhan Toz

Sport freak in hart en nieren. Inmiddels een van de meest fanatieke sporters van de groep. Next challenge: Kwart triathlon!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *