push-ups

Workout of the week #85

Het is tijd voor een nieuwe workout of the week.

De workout

Deze week gaan we 20 minuten lang aan de slag met burpees, push-ups en squats. Probeer binnen deze 20 minuten zoveel mogelijk herhalingen te maken.

AMRAP (20 minuten)

  • 5 Burpees
  • 7 Push-ups
  • 10 Squats

Als beginner doe je dezelfde oefeningen maar stop je na 10 minuten in plaats van 20 minuten. Daarbij let je erg goed op je hartslag.

Instructies

Omdat het belangrijk is dat je de oefeningen goed uitvoert hebben wij hieronder een instructievideo. Let goed op het correct uitvoeren van de oefening. Hiermee voorkom je blessures!

Verder is het erg belangrijk dat je een goede warming-up doet om blessures te voorkomen.

Burpees

Push-ups

Squats


Voor een goed herstel na de workout neem je een eiwitshake. Je kunt ze gemakkelijk bestellen bij Body & Fit Shop

We horen graag hoe lang jij over de workout hebt gedaan. Laat het aantal herhalingen achter in de reacties.

Volgende week plaatsen we de volgende workout online. Hou de site dus goed in de gaten.

Veel succes!

Over de auteur

Erhan Toz

Sport freak in hart en nieren. Inmiddels een van de meest fanatieke sporters van de groep. Next challenge: Kwart triathlon!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *