walking lunges

Workout of the week #84

Het is tijd voor een nieuwe workout of the week.

De workout

Deze week gaan we lekker naar buiten. Het is nu nog mooi weer dus daar moeten we gebruik van maken. We gaan 15 minuten lang walking lunges en burpees doen. Je doet eerst 20 walking lunges (10 per been) en vervolgens 10 burpees. Deze workout kun je heerlijk in een park doen waardoor je de walking lunges niet op 1 plek hoeft te doen.

AMRAP (15 minuten)

  • 20 Walking lunges
  • 10 Burpees

Als beginner doe je dezelfde oefeningen maar stop je na 10 minuten in plaats van 15 minuten. Daarbij let je ook erg goed op je hartslag.

Instructies

Omdat het belangrijk is dat je de oefeningen goed uitvoert hebben wij hieronder een instructievideo. Let goed op het correct uitvoeren van de oefening. Hiermee voorkom je blessures!

Verder is het erg belangrijk dat je een goede warming-up doet om blessures te voorkomen.

Walking lunges

Burpees


Voor een goed herstel na de workout neem je een eiwitshake. Je kunt ze gemakkelijk bestellen bij Body & Fit Shop

We horen graag hoe lang jij over de workout hebt gedaan. Laat het aantal herhalingen achter in de reacties.

Volgende week plaatsen we de volgende workout online. Hou de site dus goed in de gaten.

Veel succes!

Over de auteur

Erhan Toz

Sport freak in hart en nieren. Inmiddels een van de meest fanatieke sporters van de groep. Next challenge: Kwart triathlon!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *