workout 83

Workout of the week #83

Het is tijd voor een nieuwe workout of the week.

De workout

Deze week doen we een AMRAP in de vorm van een ladder. We beginnen met 1 burpee, 2 push-ups en 3 squats. De tweede ronde doe je 2 burpees, 4 push-ups en 6 squats. De derde ronde doe je 4 burpees, 8 push-ups en 12 squats. Je blijft zo iedere ronde het aantal herhalingen van de voorgaande ronde verdubbelen. Dit doe je 20 minuten lang.

AMRAP (20 minuten)

  • Burpees
  • Push-ups
  • Squats

Als beginner doe je dezelfde oefeningen maar stop je na 10 minuten in plaats van 20 minuten.

Instructies

Omdat het belangrijk is dat je de oefeningen goed uitvoert hebben wij hieronder een instructievideo. Let goed op het correct uitvoeren van de oefening. Hiermee voorkom je blessures!

Burpees

Push-ups

Squats


Voor een goed herstel na de workout neem je een eiwitshake. Je kunt ze gemakkelijk bestellen bij Body & Fit Shop

We horen graag hoe lang jij over de workout hebt gedaan. Laat het aantal herhalingen achter in de reacties.

Volgende week plaatsen we de volgende workout online. Hou de site dus goed in de gaten.

Veel succes!

Over de auteur

Erhan Toz

Sport freak in hart en nieren. Inmiddels een van de meest fanatieke sporters van de groep. Next challenge: Kwart triathlon!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.