touwtjespringen en jumping jacks

Workout of the week #59

Het is tijd voor een nieuwe workout of the week. Hopelijk heb je een mooie prestatie neergezet met de vorige workout.

De workout

Deze week gaan we touwtjespringen combineren met jumping jacks. We doen 25 double unders gevolgd door 25 jumping jacks. Dit doen we 10 minuten lang en proberen zoveel mogelijk herhalingen te maken

10 minuten AMRAP
  • 25 double unders
  • 25 jumping jacks
Let op: Als beginner doe je singles in plaats van double unders. De jumping jacks verlaag je van 25 naar 10. Ook als beginner hanteer je de timecap van tien minuten.

Instructies

Omdat het belangrijk is dat je de oefeningen goed uitvoert hebben wij hieronder een instructievideo. Let goed op het correct uitvoeren van de oefening. Hiermee voorkom je blessures!

Touwtjespringen

Mocht je nog geen touwtje hebben dan kun je deze hier hier aanschaffen.

Jumping jacks


Voor een goed herstel na de workout neem je een eiwitshake. Je kunt ze gemakkelijk bestellen bij Body & Fit Shop

Volgende week plaatsen we de volgende workout online. Hou de site dus goed in de gaten.

Deel dit bericht met vrienden

Over de auteur

Erhan Toz

Sport freak in hart en nieren. Inmiddels een van de meest fanatieke sporters van de groep. Next challenge: Kwart triathlon!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.