fietsen

Workout of the week #103

Het is tijd voor een nieuwe workout of the week.

De workout

Deze week gaan we 9 minuten fietsen. het doel is om binnen deze 9 meter zoveel mogelijk meters af te leggen. Ideaal is om deze workout te doen met een mountainbike of racefiets maar met een normale fiets kan het zeker ook.

  • 9 minuten fietsen

Let op: als beginner doe je dezelfde oefeningen maar dan in een rustiger tempo. Let hierbij goed op je hartslag en pas je tempo hierop aan.

Instructies

Omdat het belangrijk is dat je de oefeningen goed uitvoert hebben wij hieronder een instructievideo. Let goed op het correct uitvoeren van de oefening. Hiermee voorkom je blessures!

Warming up

Aanvullend aan deze warming up raden wij aan om eerst 5 minuten rust te fietsen voordat je 9 minuten vol gaat knallen.


Voor een goed herstel na de workout neem je een eiwitshake. Je kunt ze gemakkelijk bestellen bij Body & Fit Shop

We horen graag hoe jij de workout hebt gedaan. Laat je afstand achter in de reacties.

Volgende week plaatsen we de volgende workout online. Hou de site dus goed in de gaten.

Veel succes!

Over de auteur

Erhan Toz

Sport freak in hart en nieren. Inmiddels een van de meest fanatieke sporters van de groep. Next challenge: Kwart triathlon!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.