good mornings

Workout of the week #102

Het is tijd voor een nieuwe workout of the week.

De workout

Deze week doen we lunges, good mornings en jumping jacks. We beginnen met 90 lunges (45 per been) en vervolgens 60 goodmornings en sluiten af met 30 jumping jacks.

  • 90 Lunges
  • 60 Good mornings
  • 30 Jumping jacks

Let op: als beginner doe je dezelfde oefeningen maar dan de helft van het aantal herhalingen. Dus 45 lunges, 30 good mornings en 15 jumping jacks. Let hierbij goed op je hartslag en pas je tempo hierop aan.

Instructies

Omdat het belangrijk is dat je de oefeningen goed uitvoert hebben wij hieronder een instructievideo. Let goed op het correct uitvoeren van de oefening. Hiermee voorkom je blessures!

Lunges

Good mornings

Jumping jacks


Voor een goed herstel na de workout neem je een eiwitshake. Je kunt ze gemakkelijk bestellen bij Body & Fit Shop

We horen graag hoe jij de workout hebt gedaan. Laat je tijd achter in de reacties.

Volgende week plaatsen we de volgende workout online. Hou de site dus goed in de gaten.

Veel succes!

Over de auteur

Erhan Toz

Sport freak in hart en nieren. Inmiddels een van de meest fanatieke sporters van de groep. Next challenge: Kwart triathlon!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.