Workout of the week #15

Het is tijd voor een nieuwe workout of the week. Hopelijk heb je een mooie prestatie neergezet met de vorige workout.

De workout

Vandaag ga we door tot je niet meer kunt. Het is belangrijk om je spierconditie te boosten en dit doe je door zoveel mogelijk herhalingen te maken van 1 oefening. Dit doen we door middel van de tabata workout. Bij deze workout maak je acht rondes van een halve minuut waarbij je 20 seconden zoveel mogelijk herhalingen maakt en dan 10 seconden rust neemt. Na je 10 seconden rust ga je weer keihard.

Bij deze Tabata workout gaan we ons focussen op de push-up. Maak dus zoveel mogelijk herhalingen als je kunt.

Instructies

Omdat het belangrijk is dat je de oefeningen goed uitvoert hebben wij hieronder een instructievideo. Let goed op het correct uitvoeren van de oefening. Hiermee voorkom je blessures!

Wil je meer weten over de Tabata workout dan vind je meer informatie in dit artikel

push-up



Voor een goed herstel na de workout neem je een eiwitshake. Je kunt ze gemakkelijk bestellen bij Body & Fit Shop

Volgende week plaatsen we de volgende workout online. Hou de site dus goed in de gaten.

Deel dit bericht met vrienden

Over de auteur

Erhan Toz

Sport freak in hart en nieren. Inmiddels een van de meest fanatieke sporters van de groep. Next challenge: Kwart triathlon!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.