Lunges

Workout of he week #98

Het is tijd voor een nieuwe workout of the week.

De workout

Deze week doen we veel burpees, lunges en sit-ups. We hebben 20 minuten de tijd en de kunst is om binnen deze tijd zoveel mogelijk rondes te halen.

20 min AMRAP

  • 10 burpees
  • 20 lunges
  • 30 sit-ups

Let op: als beginner doe je dezelfde workout maar let extra goed op je hartslag en ademhaling. Als beginner neem je rustig de tijd om de oefeningen goed uit te voeren en focus je minder op snelheid.

Instructies

Omdat het belangrijk is dat je de oefeningen goed uitvoert hebben wij hieronder een instructievideo. Let goed op het correct uitvoeren van de oefening. Hiermee voorkom je blessures!

Burpees

Lunges

Sit-ups


Voor een goed herstel na de workout neem je een eiwitshake. Je kunt ze gemakkelijk bestellen bij Body & Fit Shop

We horen graag hoe jij de workout hebt gedaan. Laat je aantal herhalingen achter in de reacties.

Volgende week plaatsen we de volgende workout online. Hou de site dus goed in de gaten.

Veel succes!

Over de auteur

Erhan Toz

Sport freak in hart en nieren. Inmiddels een van de meest fanatieke sporters van de groep. Next challenge: Kwart triathlon!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.