air squats

Workout of the week #73

Het is tijd voor een nieuwe workout of the week.

De workout

Deze week doen we air squats en sit-ups waarbij we beginnen met 50 squats en 10 sit-ups. We doen iedere ronde in totaal 60 herhalingen maar wijzigen de verdeling. We doen in ronde twee 40 squats en 20 sit-ups. In ronde 3 van beide oefeningen 30. Ronde vier doen we 20 squats en 40 sit-ups om vervolgens te eindigen met 10 squats en 50 sit-ups.

50/10, 40/20, 30/30, 20/40, 10/50 herhalingen

  • Air squats
  • Sit-ups

Let op: Als beginner sla je de tweede en vierde ronde over. Je doet dus drie rondes.

Instructies

Omdat het belangrijk is dat je de oefeningen goed uitvoert hebben wij hieronder een instructievideo. Let goed op het correct uitvoeren van de oefening. Hiermee voorkom je blessures!

Air squats

Sit-ups


Voor een goed herstel na de workout neem je een eiwitshake. Je kunt ze gemakkelijk bestellen bij Body & Fit Shop

Volgende week plaatsen we de volgende workout online. Hou de site dus goed in de gaten.

Over de auteur

Erhan Toz

Sport freak in hart en nieren. Inmiddels een van de meest fanatieke sporters van de groep. Next challenge: Kwart triathlon!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.