squats and burpees

Workout of the week #72

Het is tijd voor een nieuwe workout of the week.

De workout

Deze week doen we squats en burpees waarbij we beginnen met 12 herhalingen en dit afbouwen met 3 herhalingen per ronde tot we 3 herhalingen per ronde bereiken. Vervolgens gaan we van 3 herhalingen weer terug naar de 12 herhalingen in de laatste ronde.

12, 9, 6, 3, 6, 9, 12 herhalingen

  • Squats
  • Burpees

Let op: Als beginner stop je bij de 3 herhalingen. Als het goed voelt en je denkt dat je het aankunt mag je het verder opbouwen tot 12 herhalingen.

Instructies

Omdat het belangrijk is dat je de oefeningen goed uitvoert hebben wij hieronder een instructievideo. Let goed op het correct uitvoeren van de oefening. Hiermee voorkom je blessures!

Squats

Burpees


Voor een goed herstel na de workout neem je een eiwitshake. Je kunt ze gemakkelijk bestellen bij Body & Fit Shop

Volgende week plaatsen we de volgende workout online. Hou de site dus goed in de gaten.

Over de auteur

Erhan Toz

Sport freak in hart en nieren. Inmiddels een van de meest fanatieke sporters van de groep. Next challenge: Kwart triathlon!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *