handstand pushup

Workout of the week #64

Het is tijd voor een nieuwe workout of the week. Hopelijk heb je een mooie prestatie neergezet met de vorige workout.

De workout

Deze week combineren we de handstand met sit-ups en mountain climbers. Alledrie oefeningen zijn goed voor je core.

6 rondes
  • 30 seconden handstand
  • 10 sit-ups
  • 30 seconden mountain climbers
Let op: Als beginner doe je 3 rondes in plaats van 6 rondes. Als je de handstand nog niet onder de knie hebt kun andersom tegen de muur staan. Dus met de neus richting de muur. Je plaats je handen op de vloer en klimt met je voeten naar boven tot je gestrekt tegen de muur staat.

Instructies

Omdat het belangrijk is dat je de oefeningen goed uitvoert hebben wij hieronder een instructievideo. Let goed op het correct uitvoeren van de oefening. Hiermee voorkom je blessures!

Handstand

Na seconde 14 gaat de handstand over in de handstand push-up. Wij voeren deze week alleen de handstand uit.

Sit-ups

Mountain climbers


Voor een goed herstel na de workout neem je een eiwitshake. Je kunt ze gemakkelijk bestellen bij Body & Fit Shop

Volgende week plaatsen we de volgende workout online. Hou de site dus goed in de gaten.

Deel dit bericht met vrienden

Over de auteur

Erhan Toz

Sport freak in hart en nieren. Inmiddels een van de meest fanatieke sporters van de groep. Next challenge: Kwart triathlon!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.