Workout of the week 62

Workout of the week #62

Het is tijd voor een nieuwe workout of the week. Hopelijk heb je een mooie prestatie neergezet met de vorige workout.

De workout

Deze week doen we een 4 rondes waarbij we de herhalingen in tientallen afbouwen. We beginnen met 40 herhalingen en eindigen met 10 herhalingen per oefening in de laatste ronde. Voordeel is dat je steeds minder herhalingen maakt en daardoor de laatste ronde alles kunt geven.

Ronde 1: 40, ronde 2: 30, ronde 3: 20 en ronde 4: 10 herhalingen.
  • Forward lunge
  • Push-ups
  • Backwards lunge
  • Sit-ups
Let op: Als beginner doe je ook 4 rondes maar niet meer dan 10 herhalingen per ronde!

Instructies

Omdat het belangrijk is dat je de oefeningen goed uitvoert hebben wij hieronder een instructievideo. Let goed op het correct uitvoeren van de oefening. Hiermee voorkom je blessures!

Lunges

Push-ups

Sit-ups


Voor een goed herstel na de workout neem je een eiwitshake. Je kunt ze gemakkelijk bestellen bij Body & Fit Shop

Volgende week plaatsen we de volgende workout online. Hou de site dus goed in de gaten.

Deel dit bericht met vrienden

Over de auteur

Erhan Toz

Sport freak in hart en nieren. Inmiddels een van de meest fanatieke sporters van de groep. Next challenge: Kwart triathlon!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.