Prisoner squats

Workout of the week #58

Het is tijd voor een nieuwe workout of the week. Hopelijk heb je een mooie prestatie neergezet met de vorige workout.

De workout

We doen vandaag de prisoner squat. Dit is een variant op de normale squat waarbij jij je handen achter je hoofd houdt. Verder doen we sit-ups, push-ups en burpees. Kortom een pittige workout waarbij je goed moet letten op je ademhaling en pacing.

  • 60 Prisoner squats
  • 40 Sit-ups
  • 20 Push-ups
  • 10 Burpees
Let op: Als beginner doe je de helft van bovengenoemde aantallen. Verder kun je de push-ups doen met je knie?n op de grond.

Instructies

Omdat het belangrijk is dat je de oefeningen goed uitvoert hebben wij hieronder een instructievideo. Let goed op het correct uitvoeren van de oefening. Hiermee voorkom je blessures!

Prisoner squats

Sit-ups

Push-ups

Burpees


Voor een goed herstel na de workout neem je een eiwitshake. Je kunt ze gemakkelijk bestellen bij Body & Fit Shop

Volgende week plaatsen we de volgende workout online. Hou de site dus goed in de gaten.

Deel dit bericht met vrienden

Over de auteur

Erhan Toz

Sport freak in hart en nieren. Inmiddels een van de meest fanatieke sporters van de groep. Next challenge: Kwart triathlon!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.