New years workout

Workout of the week #51 – New years edition

Het is tijd voor een nieuwe workout of the week. Vorige week hadden we de christmas edition en nu doen we een nieuwjaars variant.

De workout

Bij nieuwjaar hoor het aftellen van 10 naar 0. Dit passen we toe in de workout van deze week. We pakken drie oefeningen waarmee we onze gehele lichaam trainen. We doen de lunges voor de onderlichaam, push-ups voor de bovenlichaam en burpees voor de gehele lichaam. We beginnen met 10 lunges, 10 push-ups en 10 burpees. Vervolgens doen we 9 lunges, 9 push-ups en 9 burpees. Zo gaan we door tot we de nul hebben bereikt.

Reps: 10-9-8-7-6-5-4-3-2-1
  • Lunges
  • Push-ups
  • Burpees

Let op: Als beginner neem je voldoende rust tussen de rondes door.

Instructies

Omdat het belangrijk is dat je de oefeningen goed uitvoert hebben wij hieronder een instructievideo. Let goed op het correct uitvoeren van de oefening. Hiermee voorkom je blessures!

Lunges

Push-ups

Burpees


Voor een goed herstel na de workout neem je een eiwitshake. Je kunt ze gemakkelijk bestellen bij Body & Fit Shop

Volgende week plaatsen we de volgende workout online. Hou de site dus goed in de gaten.

Over de auteur

Erhan Toz

Sport freak in hart en nieren. Inmiddels een van de meest fanatieke sporters van de groep. Next challenge: Kwart triathlon!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.