workout 47

Workout of the week #47

Het is tijd voor een nieuwe workout of the week. Hopelijk heb je een mooie prestatie neergezet met de vorige workout.

De workout

We doen deze week een reeks oefeningen waarbij we beginnen met een hoge aantal herhalingen en vervolgens afbouwen tot nul. We voeren Squats, dips en burpees en beginnen met tien herhalingen. Vervolgens doen we alle oefeningen negen maal, acht maal en zo verder tot de laatste ronde waarin je alle oefeningen 1 maal doet.

Herhalingen per ronde => 10 | 9 | 8 | 7 | 6 | 5 | 4 | 3 | 2 | 1
  • Squats
  • Dips
  • Burpees

Let op: Als beginner start je bij de vierde ronde met 7 herhalingen. Daarnaast focus je minder op snelheid en meer op je techniek en hartslag.

Instructies

Omdat het belangrijk is dat je de oefeningen goed uitvoert hebben wij hieronder een instructievideo. Let goed op het correct uitvoeren van de oefening. Hiermee voorkom je blessures!

Squats

Dips

Burpees


Voor een goed herstel na de workout neem je een eiwitshake. Je kunt ze gemakkelijk bestellen bij Body & Fit Shop

Volgende week plaatsen we de volgende workout online. Hou de site dus goed in de gaten.

Deel dit bericht met vrienden

Over de auteur

Erhan Toz

Sport freak in hart en nieren. Inmiddels een van de meest fanatieke sporters van de groep. Next challenge: Kwart triathlon!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.