Burpee over the bar

Workout of the week #45

Het is tijd voor een nieuwe workout of the week. Hopelijk heb je een mooie prestatie neergezet met de vorige workout.

De workout

We doen deze week burpees over the bar en lunges. Normaliter gebruik je bij burpees over the bar een halter om overheen te springen. Als je deze workout thuis uitvoert kun je een bezem op de grond leggen en hier overheen springen. Belangrijk is dat je met beide voeten tegelijk over de halter/bezem springt na het uitvoeren van een burpee en niet eroverheen stapt.

10 rondes
  • 10 burpees over the bar
  • 10 lunges
  • 10 squats
Let op: Als beginner doe je niet 10 maar 5 rondes.

Instructies

Omdat het belangrijk is dat je de oefeningen goed uitvoert hebben wij hieronder een instructievideo. Let goed op het correct uitvoeren van de oefening. Hiermee voorkom je blessures!

Burpees

Lunges

Squats


Voor een goed herstel na de workout neem je een eiwitshake. Je kunt ze gemakkelijk bestellen bij Body & Fit Shop

Volgende week plaatsen we de volgende workout online. Hou de site dus goed in de gaten.

Deel dit bericht met vrienden

Over de auteur

Erhan Toz

Sport freak in hart en nieren. Inmiddels een van de meest fanatieke sporters van de groep. Next challenge: Kwart triathlon!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.