Workout of the week #44

Het is tijd voor een nieuwe workout of the week. Hopelijk heb je een mooie prestatie neergezet met de vorige workout.

De workout

Omdat het de komende dagen mooi weer wordt gaan we naar buiten. We combineren hardlopen met push-ups en doen dit in een Every Minute On the Minute (EMOM) training. We trainen 20 minuten waarbij je begint 10 push-ups. Zodra je klaar bent met je push-ups binnen de eerste minuut heb je de resterende tijd van deze minuut rust. Zodra minuut 1 start probeer je zoveel mogelijk meters te rennen. Als je minuut 2 bereik doe je weer 10 push-ups. Bij het bereiken van minuut 3 ga je weer rennen. Minuut 4 weer push-ups en minuut 5 weer rennen. Dit gaat zo door tot je 20 minuten hebt bereikt.

EMOM
  • Even minuten 10 push-ups
  • Oneven minuten rennen
Let op: Als beginner doe je niet 20 minuten maar 10 minuten.

Instructies

Omdat het belangrijk is dat je de oefeningen goed uitvoert hebben wij hieronder een instructievideo. Let goed op het correct uitvoeren van de oefening. Hiermee voorkom je blessures!

Push-ups


Voor een goed herstel na de workout neem je een eiwitshake. Je kunt ze gemakkelijk bestellen bij Body & Fit Shop

Volgende week plaatsen we de volgende workout online. Hou de site dus goed in de gaten.

Deel dit bericht met vrienden

Over de auteur

Erhan Toz

Sport freak in hart en nieren. Inmiddels een van de meest fanatieke sporters van de groep. Next challenge: Kwart triathlon!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.