Workout of the week #42

Het is tijd voor een nieuwe workout of the week. Hopelijk heb je een mooie prestatie neergezet met de vorige workout.

De workout

Deze week gaan we werken aan onze uithoudingsvermogen. We gaan touwtjespringen aanvullen met push-ups en squats.

5 rondes
  • 100 singles
  • 10x squats
  • 10x dips
  • 10x burpees
Let op: Als beginner doe je niet 5 maar 3 rondes en neem je tussen iedere ronde 1 minuut rust.

Instructies

Omdat het belangrijk is dat je de oefeningen goed uitvoert hebben wij hieronder een instructievideo. Let goed op het correct uitvoeren van de oefening. Hiermee voorkom je blessures!

Touwtjespringen

Voor het touwtjespringen kijk je hier. Hier vind je een instructiefilm en kun je ook een touwtje aanschaffen.

Squats

Dips

Burpees


Voor een goed herstel na de workout neem je een eiwitshake. Je kunt ze gemakkelijk bestellen bij Body & Fit Shop

Volgende week plaatsen we de volgende workout online. Hou de site dus goed in de gaten.


Ook deze week horen wij graag hoe jouw workout is gegaan. Laat een bericht achter met daarin je naam en tijd.

Deel dit bericht met vrienden

Over de auteur

Erhan Toz

Sport freak in hart en nieren. Inmiddels een van de meest fanatieke sporters van de groep. Next challenge: Kwart triathlon!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *