Workout of the week #41

Het is tijd voor een nieuwe workout of the week. Hopelijk heb je een mooie prestatie neergezet met de vorige workout.

De workout

Deze week doen we een statische oefening en proberen het zo lang mogelijk vol te houden. Aanvullend doen we push-ups en sit-ups.

5 rondes
  • 1 minuut wall sit
  • 10x push-ups
  • 25x sit-ups
Let op: Als beginner doe je niet 5 maar 3 rondes en neem je tussen iedere ronde 1 minuut rust.

Instructies

Omdat het belangrijk is dat je de oefeningen goed uitvoert hebben wij hieronder een instructievideo. Let goed op het correct uitvoeren van de oefening. Hiermee voorkom je blessures!

Push-ups

Sit-ups


Voor een goed herstel na de workout neem je een eiwitshake. Je kunt ze gemakkelijk bestellen bij Body & Fit Shop

Volgende week plaatsen we de volgende workout online. Hou de site dus goed in de gaten.


Ook deze week horen wij graag hoe jouw workout is gegaan. Laat een bericht achter met daarin je naam en tijd.

Deel dit bericht met vrienden

Over de auteur

Erhan Toz

Sport freak in hart en nieren. Inmiddels een van de meest fanatieke sporters van de groep. Next challenge: Kwart triathlon!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.