Workout of the week #40

Het is tijd voor een nieuwe workout of the week. Hopelijk heb je een mooie prestatie neergezet met de vorige workout.

De workout

Deze week doen we een reeks van oefeningen zo snel mogelijk. We doen veel oefeningen en vari?ren in het aantal herhalingen per oefening.

  • 75x Walking lunges
  • 50x Jumping jacks
  • 25x Squat
  • 50x push-ups
  • 75x sit-ups
Let op: Als beginner haal je van iedere oefening 10 herhalingen af. Je doet dus 65 lunges, 40 jumping jack, etc. Daarnaast probeer je niet de oefening zo snel mogelijk te doen maar let je op de techniek en neem je de tijd.

Instructies

Omdat het belangrijk is dat je de oefeningen goed uitvoert hebben wij hieronder een instructievideo. Let goed op het correct uitvoeren van de oefening. Hiermee voorkom je blessures!

Lunges

Jumping jacks

Squats

Push-ups

Sit-ups


Voor een goed herstel na de workout neem je een eiwitshake. Je kunt ze gemakkelijk bestellen bij Body & Fit Shop

Volgende week plaatsen we de volgende workout online. Hou de site dus goed in de gaten.


Ook deze week horen wij graag hoe jouw workout is gegaan. Laat een bericht achter met daarin je naam en tijd.

Deel dit bericht met vrienden

Over de auteur

Erhan Toz

Sport freak in hart en nieren. Inmiddels een van de meest fanatieke sporters van de groep. Next challenge: Kwart triathlon!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.