Workout of the week #37

Het is tijd voor een nieuwe workout of the week. Hopelijk heb je een mooie prestatie neergezet met de vorige workout.

De workout

We doen vandaag een workout waarbij we beginnen met een hoog aantal herhalingen per ronde en bouwen het af. Per ronde doen we squats, sit-ups en burpees. Je doet dus in ronde één 21 herhalingen van iedere oefening en in de volgende ronde doe je 15 herhalingen (of 18 als je gevorderd bent) en bouwt dit zo verder af.

Per ronde

  • squats
  • sit-ups
  • burpees

Aantal herhalingen beginner

21 – 15 – 9

Aantal herhalingen gevorderde

21 – 18 – 15 – 12 – 9

Instructies

Omdat het belangrijk is dat je de oefeningen goed uitvoert hebben wij hieronder een instructievideo. Let goed op het correct uitvoeren van de oefening. Hiermee voorkom je blessures!

Squats

Sit-ups

Burpees


Voor een goed herstel neem je achteraf een eiwitshake. Je kunt ze gemakkelijk bestellen bij Body & Fit Shop

Volgende week plaatsen we de volgende workout online. Hou de site dus goed in de gaten.


Ook deze week horen wij graag hoe je workout is gegaan. Laat een bericht achter met daarin je tijd.

Deel dit bericht met vrienden

Over de auteur

Erhan Toz

Sport freak in hart en nieren. Inmiddels een van de meest fanatieke sporters van de groep. Next challenge: Kwart triathlon!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *