Workout of the week #29

Het is tijd voor een nieuwe workout of the week. Hopelijk heb je een mooie prestatie neergezet met de vorige workout.

De workout

Vandaag gaan we 10 minuten lang zoveel mogelijk herhalingen maken. We combineren push-ups met sit-ups en lunges waardoor we de bovenlichaam, onderlichaam en core goed aanpakken. Probeer onderstaande oefeningen zo vaak mogelijk te doen.

10 minuten AMRAP
  • 15 lunges
  • 10 pushup
  • 15 lunges
  • 20 situps

Instructies

Omdat het belangrijk is dat je de oefeningen goed uitvoert hebben wij hieronder een instructievideo. Let goed op het correct uitvoeren van de oefening. Hiermee voorkom je blessures!

Lunges

Push-ups

Sit-ups


Voor een goed herstel na de workout neem je een eiwitshake. Je kunt ze gemakkelijk bestellen bij Body & Fit Shop

Volgende week plaatsen we de volgende workout online. Hou de site dus goed in de gaten.


Ook deze week horen wij graag hoe je workout is gegaan. Laat een bericht achter met daarin je maximale reps.

Deel dit bericht met vrienden

Over de auteur

Erhan Toz

Sport freak in hart en nieren. Inmiddels een van de meest fanatieke sporters van de groep. Next challenge: Kwart triathlon!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.