Workout of the week #27

Het is tijd voor een nieuwe workout of the week. Hopelijk heb je een mooie prestatie neergezet met de vorige workout.

De workout

Vandaag gaan we het maximale halen uit onze squats, sit-ups en push-ups. Dit lijkt een korte workout maar is erg pittig. Omdat je tussendoor een minuut pauze hebt kun jij tijdens de oefening vol gas geven.

2 minuten max squats, 1 minuut pauze, 2 minuten max sit-ups, 1 minuut pauze, 2 minuten max push-ups

Instructies

Omdat het belangrijk is dat je de oefeningen goed uitvoert hebben wij hieronder een instructievideo. Let goed op het correct uitvoeren van de oefening. Hiermee voorkom je blessures!

Squats

Sit-ups

Push-ups


Voor een goed herstel na de workout neem je een eiwitshake. Je kunt ze gemakkelijk bestellen bij Body & Fit Shop

Volgende week plaatsen we de volgende workout online. Hou de site dus goed in de gaten.


Ook deze week horen wij graag hoe je workout is gegaan. Laat een bericht achter met daarin het aantal reps.

Deel dit bericht met vrienden

Over de auteur

Erhan Toz

Sport freak in hart en nieren. Inmiddels een van de meest fanatieke sporters van de groep. Next challenge: Kwart triathlon!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *