Workout instructies

Om je goed op weg te helpen heb ik een overzicht gemaakt van alle veel voorkomende workouts. Hier pak je direct 99% van de workouts mee die jou helpen in het krijgen van een gespierd lichaam

Warming-up

Voordat je start aan de oefeningen is het belangrijk dat je goed opwarmt.

Instructies voor workouts

Ik heb een overzicht gemaakt met alle workouts die je vaak gaat gebruiken.

Bear Crawl

Burpees

Diamond Pushup

Walking Lunges

Scissor Lunges

Squats

Holding The Squat

Flutter Kicks

Glute Rainbows

Glute Bridges

Donkey Kicks

Wal Walk

Clapping Pushup

Hand-Release Pushup

Mountain Climber

Broad Jump

Let op: Als beginner doe je dezelfde training, maar dan rustiger aan. Als het nodig is neem je voldoende rust tussen de rondes door.

Voorbeeld

Je start met de eerste ronde Burpees van 10x. Daarna neem je 30 tot 60 seconden rust en start je met de tweede ronde van 9x Burpees. Je gaat zo door tot je de laatste ronde hebt afgerond van 1x burpee . Daarna doe je hetzelfde voor de twee andere oefeningen. Je bent in totaal circa 20 minuten lekker actief bezig.

Mis je een workout of is een specifieke workout niet duidelijk?

Laat het mij dan weten en dan kijk hoe ik het kan verbeteren. Laat een comment achter of laat hieronder je feedback achter. Thanks!

    Praat met andere over workouts

    Krijg nu tijdelijk exclusief toegang tot onze private group op Facebook exclusief toegang tot onze private group en ontmoet en ontmoet anderen die aan de slag zijn gegaan met workouts. En laat weten wat jouw favoriete workouts is, maar vergeet je meest vervelende ook niet te delen 😉 Ik en andere sport experts staan klaar om je vragen te beantwoorden.

    Over de auteur

    Dylan Mouthaan

    Facebook Twitter

    Sport regelmatig en divers. Bewust bezig met voeding, and I love it. Next challenge: Hele marathon!

    Geef een antwoord

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.