Workout instructies billen en buik

Om je goed op weg te helpen met het strakker maken van je billen en buik heb ik een overzicht gemaakt van de workouts die je daarbij gaan helpen. Veel van deze oefeningen worden toegepast in de workouts dus kijk goed naar de instructievideo’s zodat je de oefeningen correct uitvoert.

Warming-up

Voordat je start aan de oefeningen is het belangrijk dat je goed opwarmt.

Instructies voor workouts

Ik heb een overzicht gemaakt met alle workouts die je vaak gaat gebruiken voor he trainen van je billen en buik.

Burpees

Squats

Walking Lunges

Flutter Kicks

Glute Rainbows

Glute Bridges

Donkey Kicks

Broad Jumps

Holding The Squat

Scissor Lunge

Mountain Climber

Pistol Squats

Let op: Als beginner doe je dezelfde training, maar dan rustiger aan. Als het nodig is neem je voldoende rust tussen de rondes door.

Voorbeeld

Je start met de eerste ronde Burpees van 10x. Daarna neem je 30 tot 60 seconden rust en start je met de tweede ronde van 9x Burpees. Je gaat zo door tot je de laatste ronde hebt afgerond van 1x burpee . Daarna doe je hetzelfde voor de twee andere oefeningen. Je bent in totaal circa 20 minuten lekker actief bezig.

Mis je een workout of is een specifieke workout niet duidelijk?

Laat het mij dan weten en dan kijk hoe ik het kan verbeteren. Laat een comment achter of laat hieronder je feedback achter. Thanks!

    Praat met andere over workouts

    Krijg nu tijdelijk exclusief toegang tot onze private group op Facebook exclusief toegang tot onze private group en ontmoet en ontmoet anderen die aan de slag zijn gegaan met workouts. En laat weten wat jouw favoriete workouts is, maar vergeet je meest vervelende ook niet te delen 😉 Ik en andere sport experts staan klaar om je vragen te beantwoorden.

    Over de auteur

    Erhan Toz

    Sport freak in hart en nieren. Inmiddels een van de meest fanatieke sporters van de groep. Next challenge: Kwart triathlon!

    Geef een antwoord

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *