Billen trainen voor een stevige en strakke kont

Uit onderzoekt blijkt dat 90% na 3 maanden niet meer sportschool gaat. Ik heb gevraagd wat voor jullie de grote frustraties zijn als het gaat om het krijgen van stevige en strakke billen. Hier zijn 6 grote frustraties uit voortgekomen. Lees hieronder welke dat zijn EN hoe ik hier een oplossing voor heb in de vorm van een bewezen sportprogramma.

6 grootste frustraties

Laat ik eerlijk zijn, regelmatig sporten is niet makkelijk. En toch wil je graag strakke en stevige billen. Dit zijn de grootste frustraties die er toe leiden dat je vroegtijdig stopt met sporten:

  • Je huidige workout levert geen tot minimale zichtbare resultaat op.
  • Je verveelt je na de zoveelste identieke workout. Teveel herhaling en geen manier om de workout aan te passen naar jouw voorkeur.
  • De motivatie en wilskracht is ver te zoeken na 3 workouts.
  • Je zoekt naar de ideale combinatie met gezonde recepten en een passende workout.
  • Je sport het liefst thuis zonder gym equipment.
  • Thuis hou je een ritme aan, maar tijdens het reizen verval je weer in je oude gewoontes. Daarna kost het teveel wilskracht om het sporten weer op te pakken.

Een goede start met 4 gratis billen workouts

6.000 anderen stoeien er ook mee

En jij bent niet alleen, want een groot deel van onze ruim 6.000 Facebook fans geeft dit ook aan. Zelfs als je al een abonnement hebt bij een sportschool (65% van onze fans) en sterk bent gestart, vervalt het merendeel terug in zijn of haar oude gewoontes. Uiteindelijk wil jij net als iedereen stevige en strakke billen.

Ook ik had een sportroutine die ik niet vol hield. Na jarenlang meerdere workouts en recepten te hebben geprobeerd bleef de zichtbare resultaten uit. Ik heb uiteindelijk de switch gemaakt naar een eigen sport- en voedingsprogramma die ik wel met gemak kan volhouden.

Ik bouw een routine met je op

Met een bewezen sportprogramma die honderd anderen ook al succesvol hebben gevolgd. 6 redenen waarom jij dit ook moet doen om die stevige en strakke billen te ontwikkelen;

  • De workouts zijn uniek waardoor je niet verveeld raakt.
  • Bepaal zelf hoe lang je traint op basis van je beschikbare tijd. De workouts zijn nooit langer dan 20 minuten.
  • Trainen vanuit huis? Geen probleem, de workouts richten zich op trainen zonder gym equipment.
  • Na de gratis workouts word je persoonlijk begeleid en ontvang je wekelijks nieuwe (unieke) workouts.
  • Loop je ergens tegen aan, deel je resultaten en ervaringen in een veilige omgeving met andere fanatiekelingen.
  • De eerste resultaten zie je al na 30 dagen.

Wat betekent dit voor jou?

Wil je graag stevige en strakke billen, dan ken je inmiddels de frustraties in het verloop naar dit doel. En zo blijkt, je bent niet de enige die hier tegenaan loopt. Ik begrijp dat en heb dit zelf ook jarenlang ervaren. Daarom werk ik samen met jou aan het opbouwen van een routine die leuk is en daardoor is vol te houden.

En om goed te starten geef ik je tijdelijk 4 gratis workouts billen. Dit loopt tot het einde van het jaar. De workouts zijn gericht op vanuit huis te sporten, uniek en je bent binnen 20 minuten klaar. Je ontvangt in twee weken tijd 4 gratis billen workouts per e-mail . Ben jij klaar om stevige en strakke billen te krijgen?

Een goede start met 4 gratis billen workouts

Voorbeeld billen workout e-mail

Wat als ik klaar ben en verder wil afvallen?

Het opbouwen van een sportroutine is de eerste stap. Wil je naast specifiek werken je algemene spierkracht en conditie verder verbeteren? Bekijk dan het afval trainings programma.

De tweede stap is opbouwen van een routine met gezonde recepten. Ik hou van simpel, want zo hou je het langer vol. Daarom zijn alle gerechten gericht op gemak met maximaal 20 minuten bereidingstijd. Zet jij de volgende stap in afvallen met het gezonde recepten programma?

Over de auteur

Dylan Mouthaan

Facebook Twitter

Sport regelmatig en divers. Bewust bezig met voeding, and I love it. Next challenge: Hele marathon!

Nog een vraag? Ik antwoord binnen 24 uur