Koolhydraten stapelen

Koolhydraten stapelen

Een veel gebruikte term in de hardloopwereld is koolhydraten stapelen. Vaak denken mensen aan heel veel pasta eten. Echter heb je meer nodig dan alleen maar koolhydraten uit pasta. In dit artikel presenteren wij een 24-uurs stapelprogramma zodat jij bomvol energie kunt starten aan je wedstrijd.

Programma koolhydraten stapelen

Koolhydraten stapelen wordt vanaf nu makkelijker en beter met dit programma. We gaan in het programma uit van een hardloper van 80 kilo (met een vetpercentage van 15%). Met dit plan word je als hardloper voorzien van 800 gram koolhydraten.
MomentMaaltijdKoolhydraten
Voor de training2 glazen koolhydratenshake100 gram
OntbijtHavermoutpap, 1 glas jus d'orange67 gram
Ochtendsnack1 glas koolhydratenshake50 gram
Lunch2 volkorenboterhammen met pindakaas, groene salade, 1 glas appelsap80 gram
Middagsnack200 gram studentenhaver72 gram
Eind van de middag-snack2 glazen chocomel50 gram
DinerSpaghetti met verschillende geroerbakte groenten in tomatensaus, glas appelsap110 gram
Avond-snackEnergie-reep85 gram
Ontbijt200 ml halfvolle yoghurt met 2 bananen en 100 gram koolhydratenpoeder160 gram
Voor de wedstrijdEnergiegel, water27 gram
Bestel je koolhydratenshake via Bodyenfitshop.nl. Wat zijn jouw ervaringen met koolhydraten stapelen?

Deel dit bericht met vrienden

Over de auteur

Erhan Toz

Sport freak in hart en nieren. Inmiddels een van de meest fanatieke sporters van de groep. Next challenge: Kwart triathlon!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *