workout of the week 110

Workout of the week #110

Het is tijd voor een nieuwe workout of the week.

De workout

Deze week doen zes rondes met squats, push-ups & lunges. We doen per ronde 24 herhalingen per oefening.

6 rondes
  • 24 Air squats
  • 24 Push-up
  • 24 Walking lunges

Let op: als beginner doe je dezelfde oefeningen maar dan stop je na 3 rondes. Hierbij let je goed op je hartslag en pas jij je tempo hierop aan.

Warming up

Voordat je start aan de oefeningen is het belangrijk dat je goed oparmt.

Instructies

Omdat het belangrijk is dat je de oefeningen goed uitvoert hebben wij hieronder een instructievideo. Let goed op het correct uitvoeren van de oefening. Hiermee voorkom je blessures!

Squats

Push-ups

Lunges


Voor een goed herstel na de workout neem je een eiwitshake. Je kunt ze gemakkelijk bestellen bij Body & Fit Shop

We horen graag hoe jij de workout hebt gedaan. Laat je tijd achter in de reacties.

Volgende week plaatsen we de volgende workout online. Hou de site dus goed in de gaten.

Veel succes!

Over de auteur

Erhan Toz

Sport freak in hart en nieren. Inmiddels een van de meest fanatieke sporters van de groep. Next challenge: Kwart triathlon!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *