workout of the week 129

Workout of the week #129

Het is tijd voor een nieuwe workout of the week.

De workout

We doen deze week een workout waarin we een race tegen de klok hebben. We gaan twintig minuten aan de slag waarbij je iedere minuut push-ups, squats en sit-ups maakt. Je moet de oefeningen binnen de minuut doen. De tijd die je overhoud gebruik je als rust. Let op. Hoe langer je bezig bent hoe zwaarder het wordt en je dus ook minder rust per minuut krijgt.

20 minuten EMOM

  • 5 Squats
  • 5 Push-ups
  • 5 Sit-ups

Let op: als beginner doe je dezelfde oefeningen maar neemt meer tijd. Als blijkt dat je meer rust nodig hebt dan neem je deze en mag je in plaats van 1 minuut de oefeningen in 2 minuten doen. Let goed op je ademhaling en je hartslag als je de oefeningen uitvoert.

Warming up

Voordat je start aan de oefeningen is het belangrijk dat je goed oparmt.

Squats

Push-ups

Sit-ups


Voor een goed herstel na de workout neem je een eiwitshake. Je kunt ze gemakkelijk bestellen bij Body & Fit Shop

We horen graag hoe jij de workout hebt gedaan.

Volgende week plaatsen we de volgende workout online. Hou de site dus goed in de gaten.

Veel succes!

Over de auteur

Erhan Toz

Sport freak in hart en nieren. Inmiddels een van de meest fanatieke sporters van de groep. Next challenge: Kwart triathlon!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *