workout of the week 116

Workout of the week #116

Het is tijd voor een nieuwe workout of the week.

De workout

Gister was het koningsdag en we hebben uitgebreid gevierd dat onze koning 50 jaar is geworden. We maken er tijdens deze workout ook een feestje van en doen 5 oefeningen van 50 herhalingen. Vergeten we voorlopig niet dat de koning 50 is geworden!

For time

  • 50 squats
  • 50 push-ups
  • 50 sit-ups
  • 50 lunges
  • 50 burpees

Let op: als beginner doe je dezelfde oefeningen maar dan op een rustiger tempo.

Warming up

Voordat je start aan de oefeningen is het belangrijk dat je goed oparmt.

Squats

Push-ups

Sit-ups

Lunges

Burpees


Voor een goed herstel na de workout neem je een eiwitshake. Je kunt ze gemakkelijk bestellen bij Body & Fit Shop

We horen graag hoe jij de workout hebt gedaan. Laat je tijd achter in de reacties.

Volgende week plaatsen we de volgende workout online. Hou de site dus goed in de gaten.

Veel succes!

Over de auteur

Erhan Toz

Sport freak in hart en nieren. Inmiddels een van de meest fanatieke sporters van de groep. Next challenge: Kwart triathlon!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *